Pictures.

Lite bilder från min sista vecka hemma.

Lördag:
Innan dansen i Bredsele.

Tisdag:
En av kjolarna och ett av linnena jag köpte på min
och mammas lilla shoppingtur. Och de snygga bootsen
jag fick låna till dansuppvisningen. Kunde inte låta bli att
ta på mig dem ;)

Onsdag:

Fick en avskedspresent av Anna ♥


Titta så fint.
Får inte glömma att ta med till USA!


Sen satsade vi stenhårt på bad i älven.




bäästaste kompis ♥

Torsdag: Vi satsade på bad igen.









Sen poppade vi popcorn..!


Och la oss i solen.


Och så smaskade vi i oss varsin sån här också.



Senare på kvällen började jag packa.. allt jag skulle ha med mig hit ner och till USA, och dessutom packade jag ner lite grejer från mitt rum i kartonger.
Såg lovande ut att få ner allt det där i en väska va?
Det gick iallafall bra till slut
(med lite hjälp av mamma får jag erkänna).
Flyttkartong.

Och direkt efter uppvisningen i fredags var det dags att fara..
Mixie tyckte dock det var lite jobbigt att hoppa in i bilen och åka.
Och jag kände nog ungefär lika dant då.

Kommentarer
Minna säger:

Japp, det har vi! :)

2011-07-08 | 01:15:58
Bloggadress: http://boissbaon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback