Okej.

Jag och mamma åker till min moster i Blekinge på torsdag. Lite mor och dotter tid skadar ju inte innan jag försvinner i ett år.

Om jag sen hinner åker jag hem ett tag efter vi varit iväg. Blev jobbigare än jag trodde att släppa tanken på att åka hem i veckan, och bästa bästisen blev inte heller glad när hennes nyvunna hopp försvann i våran facebookkonverastion, men om jag skulle få veta att jag ska åka någon gång i augusti sådär så hinner jag ju upp till min älskade lilla by innan jag ska iväg. ..Kanske till och med skulle hinna med en liten danskväll..?

Åh, snälla låt mig få veta när jag ska åka!? Och vars jag ska skulle ju också vara ett plus. För att låta lite positiv också, utöver det andra som bara snurrar i mitt huvud, kan jag ju säga att jag faktiskt känt mig väldigt förväntansfull och glad över mitt lilla äventyr som väntar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback