I brist på annat.

Hittade en sån "rolig" lista så jag tänkte premiär mainstreama med att svara på en sådan.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag har så bra bästa kompisar som gärna vill att jag ska vara hemma och inte så himla långt bort.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Då sov jag.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Var ute med hunden.

Det sista du sa högt: ”Men hon har ju svansen uppe” angående hunden.. haha.

Det senaste någon sa till dig: direkt till mig; ”Hejhej”.

Vad har du druckit idag: Vatten, vatten och vatten, och juice.

Vad var det senaste du åt: Korv med bröd.

Vad var det senaste du köpte: Geisha.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Beror på vilken dörr, brun eller vit.

Vad är det för väder hos dig nu: Har klarnat upp efter en ordentlig regnskur.

Godaste glassmaken: Vanlij.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.. det gör jag nog.

Sover du tungt: Jo, oftast.

Drömmer du mardrömmar: Ibland.

Favoritklädsel: Så här på sommaren föredrar jag nog jeansshortsen, eller kjol, och linne.

Favoritlåt just nu: Jag har så många just nu.. Men till exempel One Last Chance – Daughtry och The flame – Cheap Trick och What hurts the most - Rascal Flatts.

Vad ser du om du tittar till höger: En knallblå byrå.

Vad gör dig glad just nu: Tanken på USA, och på nästa sommar, och tanken på mina bästa vänner, och dans, och resan ner till Blekinge, och mina söta föräldrar, och hur mycket jag faktiskt har att sakna hemma i Älvsbyn.

Vad ska du göra härnäst: Kolla facebook kanske, det skulle inte förvåna mig. Brukar hända så fort jag inte vet vad jag sak göra.. som den hemskt beroende människa jag är.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Lite blandat, som det varit sen jag for hemifrån.

Favoritgodis: Choklad!

Kläder just nu: Jeanskjol och linne.

Sommarplaner: Åka till USA!? ;)

Hur många kuddar sover du med: Hemma: Fem. Här: två.

Spelar du något instrument: Näej.

Morgon eller nattmänniska: Natt!

Vad är viktigast för dig: Alla människor jag tycker om.

Är du kittlig: Heheh, ja... Men det kan vi hålla hemligt.

Snarkar du: Nej det brukar jag inte göra.

Stjärntecken: Lejon.

Äckligaste insekten: hmm... alltså näej.. om sniglar hade varit en insekt så hade jag svarat sniglar.. Men någon hemskt äcklig insekt kan jag inte komma på just nu..

Längtar du mest efter just nu: Att få dansa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback