Hemma.

Imorse, tjogofem minuter sent - 05:45, anlände tåget och jag i byn. Så nu är jag hemma. ♥ För ett tag iallafall, för sista gången någonsin.

Efter att jag till slut gått och lagt mig igen och sovit till 11 ungefär så spenderade jag dagen med Ida. Vi tog det obligatorska doppet i älven i detta superhärliga väder, innan vi bestämde oss för att vara lite "nostalgiska" och kolla på mina gamla inspelade kassetter med Vintergatan. Ni vet.. tidernas bästa sommarlovsmorgon??

Sen blev det hemskt sorligt då vi insåg att det antagligen är sista gången vi träffas på ett år.. Men samtidigt hade jag svårt att fatta det. Det kändes, och känns fortfarande, ungefär som "vi syns snart!".. vilket var ömsesidigt.

Imorgon åker vi nog in till stan, med stan menar jag, som säkert många andra älvsbybor, såklart Piteå. Det blir nog mysigt! Bara det inte regnar..

..Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback