G'day mates!

Vad händer? Ja, inte så mycket just nu. Men igår ringde Ef. Tyvärr så var det inga nyheter.. "Jag ringer inte med goda nyheter, som du kanske hade hoppats.." var ungefär det hon sa, och eftersom jag just hade sprungit med världens fart in till mitt rum var det jag fick fram ungefär "jaoh".. Haha, jag skyller på att jag är norrbottning och har ett ordförråd som mestadels består av "schoooup" (på inandning). (Skyller jag på.. ;)

Hur som helst så höll de bara på att ringa runt till alla som inte fått sina placeringar än för att kolla hur vi hade det. Hon sa att jag inte var ensam om att inte fått veta någonting ännu, att de tänker på oss, och att jag inte behöver oroa mig eftersom alla kommer att få en placering så småningom. Alltså inga nyheter, men det var ju trevligt av dem att ringa iallafall! :)

Förresten: Jag åker hem till pappsen, på onsdag! Jag började känna att det skulle bli hopplöst långtråkigt att gå runt här nere och bara vänta, kanske till långt in i augusti (!?), på att få veta nånting om USA. Och av någon anledning kan jag inte ta det lugnt när jag är här, som jag brukar kunna. Kanske för att jag just nu associerar att vara här till USA, och väntan på att få fara. Jag stannar dock mest troligt inte så mycket längre än en vecka. Men på den veckan ska jag hinna träffa alla mina bästaste kompisar. Fast förutom det får jag nog gå under jorden lite grann, så jag inte behöver göra om några hejdån.. det skulle nog bli jobbigt.

Snart kommer mammas mans föräldrar hit och äter.. middag. De är så himla söta och snälla, så det blir nog trevligt.. ;)

Meeen, taggad på USA!! Jippiie, jag ska liksom dit i ett år!? I'M SO EXCITED..!

thumbs up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback