Godmorgon.

Vaknade vid tjugo över tio ungefär, ganska tidigt för att vara mig med tanke på att jag kom hem kvart över tre inatt. Jag och Anna var nämligen till Bredsele och dansade! Såå kul det var! Bara bilresan på en och en halv timma är rolig. Med bra sällskap blir ju allt kul!

Dock så var det lite dåligt utbud på själva dansen, lite för mycket tjejjer och damer och tanter och kvinnor, och för lite av killarna och gubbarna och männen... (speciellt av killarna). Men det gick ändå! Minst sagt. För lite betyder ju inte ingenting alls. ;) Måste förresten bara meddela att det var en kille där som var så hiiimla lik Alexander Skarsgård..! Dock så fick jag inte chans att dansa med han.. ;(Precis då han var påväg mot oss kom en gubbe (ja.. gubbe och gubbe.. 40+....) och lyckades ställa sig precis framför honom..! Där rök den chansen liksom! Ja.. han var säkert påväg mot Anna iallafall men det kan man ju aldrig veta säkert! (fast säkert). Nåja, den fuskisen fick iallafall dansa med honom. Det roliga var att för ovanlighetens skull spelade bandet introt till true blood en gång under kvällen! haha, kuliga sammanträffanden.. i mitt huvud iallafall..

Förövrigt så hann jag med en massa "nyttigt" i fredags, banken, konsum, och mim (typ den enda klädesäffären i Älvsbyn för ungdomar).


Ny tröja inför dansen, shampo balsam deodorant (intressant..) och
efter jag vet inte hur länge kom jag ut med hela den
där orangegula mappen från banken.

Nu ska jag gå och göra nåt annat, nu när jag har uppdaterat om alla så viktiga (hhrmm) saker jag haft för mig.. ;)

Förresten:

Såhääär söt var min lilla sture för en stund sen, som också
ville sitta vid datorn.

Hejsålänge!

Kommentarer
Linda säger:

Absolut! Länkar bums. Åh hoppas jag får placeringen imorrn..

2011-07-31 | 20:55:15
Bloggadress: http://calinda.blogg.se/
Hanna säger:

Jag åker också med EF nu till hösten! Har du fått någon placering än? Gjorde du ett delstatsval? Vilket är ditt preliminära avresedatum? Jag lägger till dig under mina länkar! :)

2011-08-01 | 10:56:36
Bloggadress: http://hannakj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback