Nytt inlägg?

Kanske ska skriva lite då jag ändå inte har nånting annat att göra (det kan förstås diskuteras men..)? :)

Vet bara inte riktigt vad jag ska skriva..
Märker att jag iallafall fått Några läsare så om nån av er kanske vill jag ska skriva nåt speciellt om nåt speciellt, eller ospeciellt, eventuellt om usa (?), så är det bara att säga till! I'm more than happy to hear a few ideas.

När jag ändå håller på och babblar så kan jag ju säga att jag kanske slänger in nåt ointressant som inte handlar om usa nångång, då jag ändå håller på. Även om jag mest planerat att skriva om resan, så kan det kanske bli lite fattigt på inlägg såhär...sex månader innan avresan om jag inte lägger till nånting annat. Dock så kanske inte det skulle göra nånting..? men eftersom jag är gode så bra på att babbla på både snabbt och mycket så kanske det var nånting för mig det här?

Nu ska jag ta och göra nånting annat tills jag kommer på nåt vettigare att skriva. :)


Här är föresten en bild på den där drösen med papper jag nämde förut (som skulle fyllas i till min organisation inför usa). Eller okej.. det var inte sååå många papper. Det var mest jag som skrev fel några gånger (med en bläckpenna) och fick göra om allt från början. Men det var en hel del att göra iallafall (och faktiskt rätt så många papper också). :)


Cya later.

Kommentarer
Minna säger:

SV: Tack, det glädjer mig faktiskt! :D Men fuck USA, kommer sakna dig självmordsmycket! :(

2011-02-18 | 16:44:37
Bloggadress: http://boissbaon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback