Härmed..

..skriver jag mitt första blogginlägg på min första blogg!

För att gå rakt på sak så startar jag denna blogg eftersom jag ska åka som utbytesstudent till USA till sommarn! Jag hoppas min min blogg kanske kommer bli en gnutta intressant att läsa iallafall, men om inte annat så vill jag bara skriva ner mina "äventyr" så att min familj, mina kompisar, och den som vill kan läsa vad som händer in the states... (när jag väl är där). Sen blir det såklart en massa förberedelser som jag kanske kladdar ner här också. ;)

Jag hoppas bara att ingenting hemskt och oförutsett inträffar så min drömresa plötsligt inte blir av, jag menar man vet ju aldrig. Dock så satsar jag på att det ska gå bra! Nu ska jag ju vara positiv här.

Så passar jag bara på att säga Tack Så Mycket till världens sötaste Ida som hjälpte oteckniska mig med designen på bloggen! Det finns såklart mer att fixa på den men nu är jag iallafall en bit på väg! :)


Kommentarer
Tobias säger:

en blogg som handlar om hur det går för dig i USA är super intressant och ja hade läst den iaf ;) Kul att du börjar blogga :D

2011-01-14 | 21:35:40
Bloggadress: http://tobiincity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback