Basketball game!


Såå, det var meningen att jag skulle uppdatera lite tidigare men jag tappa lusten..! Ber om ursäkt. Men här är iallafall bilder från förra fredagen! Mitt första amerikanska high school basketball game. Det var alldeles helt awesome!! Way mycket roligare än football måste jag säga. Fast american football är ju en upplevelse i sig. Men gilla basket alltså!!

I lördags var vi, som sagt, hos hemma hos Lisa och hade julbak, vilket var super mysigt och kul! Jag gjorde jättefina pepparkakor som smakade jätte.. inte gott, och inte pepparkaka, men jag skyller helt och hållet på det amerikanska receptet som sa åt mig att tillsätta molasses och massa strunt. Nästa gång blir det ett svenskt recept!
..åhnej vad sugen jag blev på riktiga goda mörkbruna pepparkakor nu..... Ät några åt mig ni där hemma i Sverige!
TACK.

Söndagen då... kommer inte riktigt ihåg något mer än att vi var i kyrkan och sen skypade jag msnade mest hela dagen. Dessa söndagar. Haha.
Och sen var det ny skolvecka igen. Min PE klass gör helt klart mina dagar! Det är det roligaste på hela dagarna. Det enda negativa är att den här klassen, till skillnad från min förra, av någon anledning inte ens försöker få ut oss tjejer då vi spelar kickball. Och jag som plötsligt blev så bra på att kicka!! (Hahah okej, kan ju inte mäta mig med killarna men relativt. Jamenar, nog bra för att dom ska kunna försöka hit me och jag skulle kunna komma undran tack vare en bra kick). Anyways! Love Pe iallafall. Haha.

Imorgon blir det en Ef get together thingy med dekorering av pepparkakshus! Blir nog mysigt! Sen tror jag det är något christmas party in our church, vilket jag tror min mamma glömde bort, så hon föreslog att jag och Jessie kan dra på bio. Kanske blir både och då? Inte mig emot.

Puss och kram på er! Och förlåt för sån sen uppdatering.


Kommentarer
Minna säger:

Tack så mycket gumman! <3 Saknar att ha dig här!



Love you more! <3

2011-12-11 | 02:51:38
Bloggadress: http://boissbaon.blogg.se/
Emma säger:

Ja det är sant lina:)

2011-12-13 | 08:53:56
Bloggadress: http://emmaaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback