Update.

Idag stannade jag hemma från skolan. Kände liksom att jag behövde vila, med tanke på hur mitt huvud kändes. Det tråkiga var att jag missade en lock down i skolan! Dock så tror jag inte jag missade så mycket eftersom det bara var tre klasser som fick liksom göra något över huvud taget. Coolt för dom dock! Solvor var i en av dom klasserna och tydligen så hade poliser kommit med pistoler och grejer och sagt åt eleverna att hålla händerna över huvudet medan dom ställde frågor till läraren. Sen fick dom gå till the courtyard med händerna bakom huvudet och stanna där ett tag. Haha, önskar att jag hade fått göra det. Men lock downs brukar tydligen hända två gånger om året så jag hoppas jag inte missar en eventuell nästa gång!

Jag tog mig iallafall iväg till gamet igår! Och det var helt awesome! Igen. Vi spelade mot Rigby, våra rivaler, och så himla jämnt det var!! Tills vi förlorade med tre (!) ynka poäng. I sista sekunden var en i vårat lag så himla nära på att scora en three pointer men missade. Det var dock förståeligt med tanke på hur långt bort han var, men bollen kom ändå rätt så nära korgen. Måste säga att vi har ett bra varsity lag!! Och det var extra roligt att stå i the spirit club section och heja för full hals. Den här gången hade motståndarlagen också sin spirit club med, vilket var kul då det blev ännu mer intense. Dom hade även sina cheerleaders med, inklusive en kille! Haha det var coolt. Snacka school spirit! I LOVE IT!!

Om ni kollar på high school filmed som inkluderar basketball games så var den matchen basically vad ni ser. Fullsatta läkare med massor av cheers och screams, cheerleaders, och såklart våran proffsigaste maskot.

Såg även jv spela mot Rigbys jv. Inte lika intense. Men det var också kul, fast vi förlorade tyvärr även där.
Killen längst till vänster kallade mig "Sandstorm" once. Killen längst till högen
är i min foods & nutrition class.
Interesting facts ..aight? Haha.
Nummer 14 är förresten också i min foods & nutrition class. Lite btw sådär.
Känner dom inte dirket men lite kul iallafall.
Och jo, killen till vänster om nummer 14 är i min Pe klass. Haha..
Visstja, killen i min engelska klass är nummer 20. Gillar han för han är långt ifrån
lika omogen som alla andra sophmores i i den klassen... nice guy dessutom.
Och killen näst längst till vänter ÄR ENORMT LÅNG av sig.. Hahah..

Glömde förresten totalt bort att fota under varsity matchen. Skyller på att det var alldeles för spännande..! Kanske kan sno lite bilder från Maja eller nån som faktiskt tog bilder senare.
Köttbullar till middag i söndags. Med Gräddsås från IKEA. Yummy!!

Mitt pepparkakshus från i lördags.

Kul överraskning kom med posten idag. Från min pappas kusin och hans fru. Haha.
Vad gulligt av dom. Jag vann förresten 25 kronor på trisslotten minsann..!

Nu måste jag ta och skriva en historiskt uppsats om citatet "the decline of litarature indicates the decline of nation" till imorgon.......... Som ni kanske redan förstod så har jag inte ens börjat. Så I gotta get to it, illa kvickt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback