Today is only one of all the "todays" in a life.

Kom hem från skolan för ett tag sen. Kännes mig en aning yr av någon anledning, världen står inte riktigt still. Men det går nog över. Hoppas det går över snabbt, jag vill på basketball gamet som är ikväll. Får se om jag tar mig iväg.
Förövrigt ska jag rätta till spirit week dagarna lite grann:
Imorgon, torsdag: Ugly sweater day.
Fredag: Nånting med "hawaiian christmas day", vilket antagligen blir ungefär som sommarkläder (it's not like vi får gå runt med coconut bikinis och sånna stå kjolar haha).
Måndag: Christmas morning day.
Tisdag: Winter sports day.
Onsdag: Santa's workshop day.

Nu tror jag det blev lite rättigare.

Hur har denna onsdag varit då? Väldigt normal. Det roliga är som vanligt PE, dom andra klasserna är okej. Som sagt. Förresten är det lite roligt vilket skillnad det kan vara, om jag jämför min förra PE klass förra trimestern och den jag har nu. Jag gillade verkligen den gamla klassen, men denna trimestern känner jag mig plötsligt bra. Insåg nu hur bra majoriteten av killarna i min gamla klass var. Haha. Så det kanske är en bidragande orsak, men samtidigt tror jag nystarten får mig att bli ett snäpp bättre också, vilket är kul eftersom alla andra tjejer är rätt så dåliga ..inte är väldigt sportsliga av sig.. haha, därav får jag en massa high-five, eller knuckles, av killarna. Eller "nice kick", eller som idag då vi spelade volleyboll, "YEAH a girl doing the job!". Haha, vet inte om man ska ta det som en komplimang eller inte, med tanke på hur det nedvärderar tjejer och sport.. men nej jag tar inte illa upp. Det make:ar sense faktiskt. Och sen om jag gör nåt misstag här och där så är det "okay".

Förövrigt har jag A i alla mina klasser just nu! Jippie! Dock så kan betygen flyga upp och enr hur lätt som helst, och hur ofta som helst, beroende på alla små uppgifter mm. Men jag hade av någon anledning nyss ett D i matte, men efter han betygsatt några grejer blev det plötsligt ett A. Eller ja, ett A- men what the heck. Och inga tardies eller absences so far! ..dom kommer nog.

ANYWAYS. Har inte så mycket mer att säga. Förutom att jag fick ett litet paket av pappa the other day. Det var inget speciellt dock, bara en grej som jag ska ge till Jessie i julklapp. Men så hade min söta pappa skrivit två julkort till mig! Och dessutom skickat med ett rosa hjärta, som jag fått av min bästa kompis en gång i tiden. Haha. Typiskt min pappa att göra nåt sånt random, men det gjorde mig då glad!


Puss och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback