Time is flying by.

Christmas is coming up, sooner than I'd ever expected.

Är rätt så glad att jag har småsyskon så även jag fick en chokladkaländer i år!
Haha, så söt familj jag har som så självklart gav även mig en sådan. Choklad tackar man ju som aldrig nej till (förutom viss amerikansk choklad som faktiskt inte är god alls!). Dagen har förövrigt varit bra. Idag var det "Blood Shot day" vilket innebar att man skulle klä sig i rött. - Skolans main color liksom. Har absolut inget rött så jag paniklånade det rödaste jag kunde hitta (förutom en soccer sweatshirt) av Jessie, vilket var rosa... Haha Men jag gillar den iallafall. Syns lite på bilderna.
Juste, här i USA känns det förövrigt fullt normalt att gå runt och ha på sig jackets. Inte ostylish alls liksom. Fick dessutom låna en praktiskt taget oanvänd ryggsäck av Becca, känns inte ens konstigt att bära runt på en lila backpack. Gillart faktiskt. Haha. Dessutom behövdes det verkligen. Min handväska liksom...

Ikväll hoppas jag på att ta mig till basketgamet! Med Sovve. Hoppashoppas, skulle nog va rätt så awesome!
Och imorgon ska vi dra ha lite svenskt julbak at Lisas house! Jag ansvarar för pepparkakorna så det måste också ordnas...
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback