Julbak.

I skolan händer inte så mycket out of the ordinary, förutom att vi hade en lite assembly i the audatorium (inte in the gym som vi brukar) eftersom vi har en spirit week såhär innan jul. På torsdag börjar den, men ugly sweater day ...och fortsätter på fredag med sommarkläder. På måndag är det vinterkläder som gäller, tisdag är det christmas morning-day, och sista dagen innan jullovet, på onsdag nästa vecka, är det santas helpers-day.
Förövrigt är den en sophmore kille på skolan, han var i min engelskaklass förra trimestern och är i min matteklass nu, som, om jag gissat rätt, kommer lite söder ifrån.. Han har en touch av en southern accent. Haha. Iallafall, det kändes så amerikanskt, då han plötsligt skulle spela gitarr och sjunga under assemblyn - med cowboyhatt, och lite country stuk såklart. Måste bara säga att han faktiskt var bra. Och jesus för att vara typ 15 (ev 16?) vad han kunde ta mörka toner. Haha. Kändes bara lite amerikansk sådär. Förövrigt är han ingen person som jag brytt mig om att känna eller nåt sånt, haha, men lite roligt när jag tänker efter är det att min första förvirrade dag i skolan då jag bara satte mig ner vid ett bord alldeles själv (eftersom jag inte kände en enda människa förutom Maja och Jojo som jag inte hittade haha) så kom han country killen, Mike förövrigt, och satte sig ner mitt emot mig och började prata.

I brist på annat får ni lite bilder från julbaket i lördags hos Lisa. Snodda från facebook eftersom jag glömde ta med mig kameran..
Fina miner på svenskarna.
Alla utom Lene (och ja, jag ser lite retarded ut).
Pepparkakor!
Tha swedes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback