GOD JUL!

God Jul på er alla där hemma!



Här sitter vi fortfarande och väntar för fullt på julen. Idag har vi verkligen inte mycket för oss. Konstigt vad en extra dag innan julafton gör för julstressen. (Bara tillfälligheter kanske. Men iallafall?:)
Gårdagen spenderade jag mest som hushållerska / sub mom eftersom det var min värdmammas födelsedag så jag städade och tvättade och fixade och plockade in och ut ur diskmaskinen och sånt. (Hon brukar alltid få tjata på alla att inte stöka ner (förjäves) och sen städa upp allt och diska i slutänden. Så jag tänkte hon skulle slippa det). Sen blev det att leka med Cami då ingen annan ville, och mina värdföräldrar var på bio. Kändes liksom att man var äldst i hushållet då föräldrarna var borta igår. Med det var kul, som lite omväxling mot för vad jag är van vid hemma i Sverige.

Idag har vi inte mycket planerat. Bara mysa i väntan på julen..! Jag har skypat med både mamma och pappa och ringt min mormor för att säga god jul. 
Jag vet inte om jag får möjlighet att blogg något imorgon. Vi öppnar julklapparna på morgon, enligt traditionen, och senare åker vi till Salt Lake för att fira med släkten där. Vi ska fira hos Duanes mamma. Kommer nog bli jättemysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback