Happier days.

Så, idag och igår var bättere än i måndags. Idag var trehundra gånger bättre än igår. Jag bytte till PE second period istället för third. Gick efter första lektionen och bad snällt.. "..is your class full?" "It is pretty full yeah.." så jag drog på mig hundvalpögonen så gott jag kunde och bad snällt och sa att det var ju bara jag, bara lilla jag, "there are a lot of guys in this class, - not a lot of girls". Gjorde inte mig nåt, ju mindre överamerikanska tjejer desto bättre, så jag bara höll med liksom "ah okej". Och han sa ja! Eller ja "okay", för att vara petig. Men boy den calssen var roligare. Så har jag dessutom min "best bud" som han så nicely put it där också. Haha. Study Hall var förresten toppen. Bara sitta där och göra whatever you have to do. Toppen för mig som alltid procrastinate:ar mina läxor och som är så himla långsam. 70 minuter extra där!

Funderar också på att droppa min history class denna tri:en som jag har 4th period och ta history B next tri. För jag saknar min gamla history class alldeles för mycket för att gilla denna... så det skulle nog kännas bättre. Dessutom skulle jag gilla att spara "det bästa" till sist. Dock så är Jessie i min history class nu, vilket var roligt. Så hon ville ju inte jag skulle byta.. Då kan vi ju inte göra läxor tillsammans eller nåt heller.. Men jag frågade iallafall Mrs Ashton om hon hade några open spots nästa tri och hon var inte säker, men då jag sa att jag funderade på att drop the class och ta den nästa tri istället sa hon "we will miss you" "but I guess I'll have something to look forward to then" Haha hon är verkligen den bästa läraren. Och hur som helst frågade jag i the counseling office och det fanns plats i alla utom 5th period, så första, andra eller fjärde.. Så vi får se om jag kan få till det. We'll see how it turns out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback