Vad ska jag säga idag då?

Jag gör liksom ungefär ingenting under dagarna. Iallafall ingenting av intresse.. pysslar på med mitt fotoalbum (som innehåller allt jag älskar och bara måste ner i resväskan inför usa), går ut med hunden, sitter vid datorn, ser lite teve... inte mycket intressant alltså. Imorgon ska vi iallafall in till stan. Skönt med omväxling. ..Nog för att det bara gått två dagar sen jag gjorde nåt sist. ..eller var det två? ..hmm.. det här med sommarlov alltså. Man blir ju helt lost. Och nu när jag är långt ifrån majoriteten av mina kompisar och allt annat är det enda jag gör att gå runt och vänta på att få en flygbiljett. Känner mig en aning unproductive om man säger så. I do not like that. Not very much. Visst brukar jag tycka om att ha lata dagar.. men inte i det här fallet.

Hur som helst!

......

..har dansabstinens. Jo.. visst ville ni veta det? Ja jag visste väl det. Knäppt med tanke på att jag bara varit ut fyra gånger (syftar alltså inte på linedancen nudå. Fast det saknar jag lite också). Men det känns som betydligt mer. Bara andra gången kändes det redan normalt, typ. Åh så roligt. Längtar redan till nästa sommar då jag kommer hem! ..Haha, neeej, nu ska vi ju tagga för ett år i USA här! Don't you agree?! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback