It's the final countdown.

Ser ni nedräkningen!? 1 dag kvar! Vilket innebär att jag åker inatt, vid tvåtiden.

Har haft ganska fullt upp de senaste dagarna med en massa småsaker som ska fixas. Igår spenderade jag dagen på stan med bästa Julia. Packningen har kommit ganska långt också! Det är inte det lättaste med tanke på att bara min väska väger 7 kilo och jag bara får ha med mig 23.. (+handbagage). Men än så länge ser det ljust ut. Har fått svar från min hostdad på mejl också och jag fick även ett mejl från Jessica! Hon skrev bland annat att de skaffat mig en säng och höll på att göra plats i hennes rum så att jag skulle rymma mina saker också. Jag känner mig så välkommen! :D
Duane skrev iallafall att de skulle ta med mig för registrering på skolan dagen efter jag kommer, på onsdags alltså, eftersom det fortfarande är tisdag för mig då jag kommer fram. Och sen skulle jag få chans att gå och titta runt och kolla efter mitt skåp så jag hittar till allt sen. Skolan började förresten i onsdags, så jag kommer nog börja redan på torsdag för att inte missa så mycket. - Tagga! :D

Än så länge är jag förvånansvärt lugn. Jag fattar som inte riktigt vad det här innebär tror jag.. Men det kommer nog sen då vi står där på arlanda och jag måste säga hejdå till mamma och pappa för tio månader. Men, det är ju bara tio månader.. eller hur? :)

Och just det. Jag fick också veta att flygplatsen i Denver där jag ska mellan landa är stoooooooor. Så man kan vara tvungen att gå ner under marken och ta en tunnelbana mellan gaterna..! ..hoppas jag inte tappar bort mig.. HEHE.. Är iallafall tacksam för förvarningen med tanke på att jag nog annars blivit en aning chockad. Och antagligen förvirrad också. Frankfurt känns däremot bättre, med tanke på att jag iallafall varit där tidigare.
Meeen, det här ska nog gå bra! Lite roligt är det ju också..! ;)

Jag har just ätit lite avskedsmiddag med familjen och just nu håller efterrätten på att förberedas. Smaskens.
Får se ifall jag hinner skriva nåt mer innan jag far. Kanske hinner slänga in en mening iallafall!
Om inte, wish me luck..!

Kommentarer
Minna säger:

Åh, i'm so happy for you! Lycka till bästigaste Lina! <3

2011-08-29 | 18:52:35
Bloggadress: http://boissbaon.blogg.se/
Anna säger:

Vad spännande det låter, jag hoppas att du får roligt men jag saknar dig fruktansvärt mycket! :D <3

2011-08-29 | 19:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback