Extra födelsedag.

Hej! Idag har jag fått en extra liten födelsedag av mamma och co. eftersom jag var uppe hos pappa i söndags, på min riktiga födelsedag. Det har varit jättemysigt! Precis som det var hemma också. Bara annat folk det här gången. Och söta mamma och släptåg, som bestämt att jag "fyller år" idag, kom till och med med tårta på sängen. Som våran tradition alltid varit sen jag var liten. Fast hon lovade att det var sista gången, eftersom är jag vuxen nu. Haha, helt okej. Jag gillar att vara 18.
Och så fick jag en sån väldigt fin present av allihopa, som även pappa (och katten och hunden.. haha) var med på.
Ett länkarmband, till och med ett från Thomas Sabo!
(jag som inte bryr mig och märken) Och en fin länk med
siffran 18!

Jag hade sagt till lilla mamma att jag önskade mig ett länkarmband, så att jag skulle kunna ha det med mig i USA. Liksom en liten bit av min familj med mig på armen. Och sen skulle jag kunna fylla på med länkar från ställen eller personer eller stunder som betyder någonting för mig. Jag hade inte trott att jag skulle få ett, eftersom hon lurades att hon glömt bort det (två av tre gånger), så jag blev såklart superglad. Och överraskad. Och att det till och med var ett Thomas Sabo-armband fick mig att känna mig en aning bortskämt.. men ack så gulligt och snällt av mamma och alla de andra. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback