Fullt upp.

Okej, bara för att jag varit så hemskt dålig på att skriva de senaste dagarna, så bjuder jag på en hemskt tråkig kortfattad update om vad jag har för mig.

I måndags var jag till Luleå med Anna, i tisdags in till Piteå med pappa och igår var jag in till byn och träffade Anna, för att fixa diverse födelsedagspresenter. På kvällen blev det lite fiskeri med Verran och hela hennes familj och halva släkt (okej inte riktigt halva, men.. och jag fiskade inte).

Ikväll är jag bjuden på en liten grillfest, blir nog skojj.

Vädret är toppen och livet leker! Jag njuter fullt ut. Och som pricken över i:et, eller grädden på moset (fattar inte grejjen med det uttrycket men you get it;) så är det dans i Käckis imorgonkväll. Ska bli så kuuul! På lördag blir det nog kanotpaddling med Annapanna i muskus. Och på söndag... vad var det nu som händer på söndag..? Juste, jag fyller ju år!! Och jag har fått nys om någon överraskning från min söta bästa kompis...? Undrar vad det kan vara..

(Det hemska är bara att jag börjar känna mig förkyld.. det gör oont i mina öron och känns konstigt då jag sväljer.. men jag tänker inte låta det stoppa mig och mina planer!)

NUH (!), ska jag göra nytta och rensa i alla gamla kartonger som befinner sig i vårat gamla hus (alltså inte det vi bor i utan det gamla, för er som inte vet;)..

Hejsålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback