Framme.

Resan gick jattebra och hela familjen kom och motte mig pa flygplatsen! De ar sa snalla och allt och jag kande att det har ar perfekt! Men da vi kom hem till huset kande jag dirket hemlangtan komma krypandes. (inte for att det ar nat fel pa huset) Men nu vill jag hem.. men det gar over..! Jag som varit sa glad hela flygresan och bilturen hit till huset och all.. Onskar jag kunde skriva ett mer glatt och taggat inlagg eftersom jag antligen ar har! men just nu kanns allt bara saaa fel. Ska forsoka ga och sova och sa. och hoppas pa at tdet gar over. Det kanns hemskt..
Berattar mer om resan och sa da jag kanner for det, tillskillnad fran nu.
Godnatt.

Kommentarer
Jennifer säger:

Så himla kul att du vågar göra detta! Jag tycker det är nog hemsk att vara borta i 8 veckor! Verkligen modigt! Jag förstår att det känns jobbigt nu, men när du väl kommer in i det hela så kommer det säkert gå mycket bättre! Ge det lite tid bara :) Kämpa, kämpa! :D

2011-08-31 | 13:34:43
Bloggadress: http://jennifersspanien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback