keeping myself occupied


Stek i Erics glajjor och mitt kap till nya Helly Hansen jacka från i fredags. Glad.

Efter jag slutat jobba vid lunch igår på skolan så övertalade jag pappa att ta en sväng till Piteå. Lyckliga jag hittade ett nytt par svarta byxor (att byta ut dom jag lagat 7 gånger med) och ett par ljusa våriga jeans. Sen hälsade vi på faster och fick fika.

Denna dag har bestått av lektion med mina 8or, standardlunch med Johannes, en sväng förbi Minna och hennes nya lägga, handling där jag stötte på våran gamla klassföreståndare och surrade i typ en kvart (säkert), gymmet, duschen, och lite lätt toppning och inpackning av mitt nötta hår. Keeping busy så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback