egotrip

Igårkväll tog jag en promenad med min nya rosa mössa. Töntigt vad alla färgglada färger kan få mig på bra humör. Har dessutom inte haft mössa på mig på flera år (=pannband), men ack vilken förlust insåg jag nu! Så löjligt underbart bekvämt på huvvet. Så nu när ni vet allt om mitt intressanta mössliv kan jag fortsätta med att säga att jag inte har så mycket annat att säga.

Och bilder som tagits dom två senaste dagarna har råkat vara nästan uteslutet på mig själv. I mina olika vardagliga situationer. Det blir så när man är forever alone.

Nä men skämt åsido (det var ju dock sant) så har jag äntligen köpt gymkort igen så ska se om jag tar mig till gymmet ikväll! Och helgen kommer bli toppen..!
Igårkväll. Innan jobbet idag (spanskalektion). Efter jobbet idag. Yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback