The friends I keep are the ones that have kept me as well



När jag kom hem med tåget imorse vid 6-tiden la jag mig i sängen, som alltid är lika underbar efter en natt spenderad i en liggvagnskupé, och sov en stund.

Sen tog jag bussen till Luleå 9:30 för ett förvirrande, irriterande och såklart kostsamt besök hos tandregleringen för en kontroll. Då det var över gladde jag mig själv med ett minimål med en mumsig bearnaisedipp på Max innan jag chillade på stan i några timmar medan jag väntade på att Ida skulle sluta jobbet. Vi fikade och pratade och hade det trevligt innan jag hoppade på bussen hem igen.

Imorgon har jag första dagen på sommarjobbet. Back to Fluxens hemtjänst. Upp klockan 6 igen! Överlycklig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback