“Life is either a daring adventure or nothing.” – Helen Keller

I natt jobbade jag min första natt i hela mitt liv. Det var väldigt lugnt eftersom vi satt och vaktade på min avdelning med magsjuka (som kanske inte ens var magsjuka). Dom första fem timmarna gick rätt fort, sen stannade tiden lite, och att jag inte sovit mer gjorde sig påmint på slutet. Men det var najs ändå. 

Sen vi kom hem från resan är det basically mest jobbat jag har gjort, tränat ibland, och umgåtts med folk lite då och då. Det extremt hopplösa med att inte gå skola är alla jobbar så väldigt olika tider, på olika jobb. Jag känner att man skaffar sig mest sitt egna lilla liv och "rutiner" (I have none) för sig själv. Översocial som jag är suger det lite, men jätteovanligt kanske det inte är. Saknar bara att inte se mina fina vänner lite oftare. 

Lite "roligt" att komma hem till sverige lagom till den 30-gradiga kylan här uppe också. Sköna promenader till och från jobbet..

 

Kommentarer
johanna säger:

aa fast tar man tid kan man träffas. liksom man behöver it hänga 10 h utan 2 räcker och det hinner man ofta liks! :))

Svar: dig hinner jag alltid med! ;*
Lina

2014-01-23 | 11:38:40
Bloggadress: http://jobis.blogg.se
johanna säger:

SÅ JAG ÄR IT EN VÄN! Luuul, för stod du it hinner med vännerna. ne skoja vet ja e din vän:*

Svar: tihi!
Lina

2014-01-26 | 12:39:19
Bloggadress: http://jobis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback