Jag i ett nötskal (fast mest skalet utan nöten för jag är allergisk..)

Igår sa min mamma åt mig att sluta vara så cool.
Min syster (som förövrigt var på besök): - ...Lina, du måste sluta vara så COOL.
Jobi: - Just det Lina sluta vara så frän!

Egentligen menade hon att hon tycker jag tar det för lugnt när det gäller att passa tider. Men hon sa det med hennes väldigt upplyftande språkbruk.
 
När vi ändå är inne på att att presentera mig i ett (nöt)skal så kan jag även konstatera att mina vänner tydligen känner mig lite för bra. (Speciellt när detta kommer inom en och samma vecka och dessutom inte från samma person).

(Och nej, ingen mms-funktion för tillfället). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback