oh my everyday life.

I lördags åkte jag och Anna och dansade i Piteå, var superkul! Fick dansa hur mycket som helst. Det bästa var nästan ändå då en av dom som vi vet är riktigt duktiga bjöd upp mig och då första dansen är över (man dansar alltid två med samma) pustar han ut och säger "Åh gud vad bra du är!". Snacka om att jag blev chockad, skrattade och sa det samma och tack ungefär. Haha. 
I söndags tog gänget från klassen (Matilda, Jocke, Alexaner, Johannes#2, Oskar, Feras, Oskar#2, och jag) en sväng till Piteå, - åt på Max och drog på bio. Vi såg the Bourne Legacy. Rätt så bra film. Det var kul iallafall!
I måndags efter skolan hade jag inte så mycket för mig så spenderade lite tid på byn, och kom hem med ett nytt linne och tights/strumpbyxor. Beställde också dansskor i måndags som kom idag! 
Igår hade jag riskettan för körkortet i några timmar på morgonen. Hade räknat med att det skulle vara extremt drygt och tråkigt att sitta där och lyssna på prat om dråger och farligheter (som så många gånger förut) men det var inte så illa faktiskt! Dessutom lär man sig en hel del som är både bra och kul att kunna. Hade även teorilektion efter skolan som jag fick stressa till efter idrotten och kom såklart inrusandes en anings sent (som vanligt, dock bara någon minut). Sen fick jag snabba mig hem för middag för att hinna på badmintonträningen. Spelade med Matilda, Alexander, Jocke, och hans lillebror Jonas, och med Anna ett tag. Jag har aldrig varit en dålig förlorare, snarare tvärt om, men då det kommer till badminton (speciellt då jag spelar med Alexander haha) är jag världens sämsta förlorare.
Idag körde vi inlines på idrotten igen. Den här gången valde jag gamla inlines som inte rullar lika lätt och snabbt. Såklart gick det i stort sett aldrig nerför, bara uppför, och stanna gjorde jag nästan i det lilla lutet nerför som vi åkte förbi. Så efter 46 minuter på tröga inlines som inte var speciellt hjälpsamma svor jag i huvudet över inlinesen och förstod varför Johannes klagade över dom förra veckan.. fast då gick det iallafall brant nerför.. haha! Så ovärt. Men fick iallafall sjukt bra träning då vi åkte med stavar också.
 


en massa inplanerade körlektioner!

sen blev glad då jag klev innanför dörren och såg det här söta lilla paketet ligga där.


(Mer vinröd-ig i verkligheten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback