just on a whim.

Så helt plötsligt vändes den upp och ner vända dagen upp och ner, då jag blev utsedd till "lekledare" av Axel som hade tråkigt. Snäll som man är tar man tag i uppdraget att få med dom andra två som bor påväg ner till byn från tjotahejti (där Axel bor). Slutade med Axel, mig, Alexander, Johannes, och den andra Johannes, runtkörandes relativt mållöst på byn utan en aning om vad i hela världen (byn) vi skulle ta för oss att göra halv tio på kvällen. Efter ännu mer mållöst körande våldgästade vi slutligen stackars Jocke som då var i duschen och sen så uppenbarligen var överlycklig över vårat lilla besök. Efter detta, i brist på annat, och i brist på ställen att vara, klampade vi slutligen in hos mig i vårat lilla hus där pappa satt i soffan och kollade på tv. Med Johannes:arna (frivilligt) på golvet rymdes vi i mitt lilla rum och jag tror aldrig jag skrattat så mycket (om ens skrattat alls) åt Halloween 4 som jag gjorde nu. Och som alla vi gjorde, haha. Förutom Alexander, stackarn, blev (nästan) lite för mycket för honom. ;) Fick agera nallebjörn/synförsämrare genom nästan hela filmen.
Killarna fick även in ett par snygga facerapes på mig, som vanligt..

At Jocke's

Nu ska jag gå och äta. 01:17 på kvällen. Yesbox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback