International love.

Awesome day!
Först och främst är folk så himla söta och snälla här. Jag menar, jag gjorde en slarvig fläta i mitt hår imorse i brist på annat. (Inte speciellt alls) - Sex personer tyckte det var so pretty! En tjej i min engelska klass was like: "Lina you look so pretty today!". (haha, inte igår då..).
Jag scorade typ minst 4 three pointers idag då vi spelade lightening.
Jag överlevde (nätt och jämnt) track practise, med hur mycket springade som helst!
Solvor joinade träningen idag!
Har typ inge homework idag (eller de senaste dagarna heller för den delen).
Solvor kom hem till mig efterskolan.
Gick på basketball gamet, home game, och vi vann. Hade superkul med Maja, Solvor, och Jessie, och sen Jessies roliga guyfriends (hon har mest killkompisar förövrigt), jämförde blodådror, trängde in oss så många vi kunde på två bänkar vid ett av borden in the cafeteria, lekte med telefoner och prövade skor.. ungefär.
Hörde denna i bilden påväg hem från matchen. (Kan ju tilläggas att min värdmamma inte riktigt gillade den, och man kan ju hålla med om att pitbull kan ju watch his language lite mer! haha men vem bryr sig. Jag gillar låten iallafall!)

Kommentarer
Minna säger:

ASSÅ LINA, SKÄRPNING! Du är svensk, prata svenska!! Jag tror 99% av dina inlägg skrivs mer eller mindre på engelska, med några fåtal svenska ord. Bättring hörredudu!!



Fast jag älskar dig ändå. <3

2012-02-03 | 08:17:54
Bloggadress: http://boissbaon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback