turning point.

Har haft en superkul kväll då jag och Anna åkte och dansade! Kom hem strax efter två och skypade med Jacob i lite över en timme. Han har äntligen fått sitt mission call och ska vara i Florida i två år, I'm excited for him! Imorgon ska jag förhoppningsvis få besök av Minna med tillhörande cupcakes och kanske åka på fler äventyr med Anna lite senare. Och en till sen helgkväll är dessutom prefekt för prat med förr i tiden igen. En sisådär 8 timmar bak i tiden, med Idaho såklart, och Jacob.. Så ser min helg ut lite ungefär sådär! Förövrigt har jag dragit på mig en snuvig förkylning.. ja, en snuvig förkylning.. heh. Nej men jag är snuvig som bara den. Och förkyld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback