En toppendag.

Vi har haft det jätteroligt idag! Det blev sent nu eftersom det tog ett tag innan vi kom iväg, och vi åt köttbullemiddagen ungefär närmare tio... så jag hinner inte uppdatera nåt nu eftersom vi ska till kyrkan imorgon klockan nio. Kan inte heller vara på rummet just nu och ladda in bilder och så eftersom alla, inklusive Jessie, har gått och lagt sig. Men jag lovar att "visa och berätta" om dagen imorgon efter kyrkan någon gång. Vet inte om vi har något speciellt att göra då, men jag har iallafall en massa tråkig läxa till måndag. Så det blir det också att pyssla på med imorgon.

Köttbullarna var iallafall uppskattade! Om alla talade sanning, vilket det verkade som så gillade dom det!(..vi misslyckades dock lite med potatisen men det märktes inte så hiimla mycket.. tycker jag..) Eller snarare alla utom Cami, hon tyckte det såg ut som.... jaa.. nåt brunt, som man inte äter, som kvinnan i kyrkan hade förra söndagen i sin brownie.. ja. Fast jag vet inte ens om hon smakade eller ej, men never mind, hon är ju liksom bara tre.

Vi hörs imorgon (eran "idag" och kväll antar jag)! ..önskar mig förmiddag utan hemlängtan imorgon, som omväxling. Skulle vara trevligt. Pussar och kramar på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback