The cabin & Yellowstone.

Någonstans påväg till stugan. Som jag tror ligger i Island Park. Om jag
förstått det rätt.
Den mysiga stugan!
Väldigt träig måste jag säga. Inside and out. Och ungefär alla detaljer och
grejjer inuti var antigen i form av björnar eller älgar.
Hela halva min amerikanska familj är tydligen en aning konstnärlig.
Dvs dom är mer eller mindre konstnärer. Har sett många fina tavlor och
andra saker som dom gjort. Massa fina grejjer.
Första stopp inne i Yellowstone National Park.
..eller okej. Det här var nog första stoppet.
Hahah.. tack?
En häftig sak. Med andra ord en Geyser, kallades tydligen för "Old faithful".
Sötaste familjen.
Köpte lite småsaker i en general store i krokarna. Fick det såklart i en brun
papperspåse.
En sådan här har jag inte ätit sedan jag var nio år och var på road trip i
Australien. Nostalgi! (Minns du dom mamma?)
"The Grand Canyon of yellowstone".

Sötnöt?
Fräsigt..
Sådär halvcharmig bild, så jag bryr mig inte om att rotera den.
Söt!
Inuti stuga. Mysigt.
Mina skor börjar sjunga på sin sista refräng. Dom har varit med om mycket nu.
)Känner att jag kommer sörja då dom där hålen på högra skon blir ännu större.
Vilket dom antagligen kommer bli). Haha, i love my shoes...
Höst is in the air..
..fast nog var det lite sommar ändå.


Måste även poängtera att jag numera varit i... fyra (!) olika stater. Okej vi satt i bilen, men om det räknas så har jag varit i både Montana och Wyoming, utöver Idaho. Och om man tänker efter så var jag ju i Colorado då jag mellanlandade i Denver påväg till hit. Bara på flygplatsen då. Men vad är det för roligt att bara räkna dom ställena man satt ner sina fötter på..? Såå, fyra stater. Jag som inte ens hade varit i USA innan. Hahah... impressive.....

Kommentarer
Anna säger:

Coola bilder! <3

2011-10-06 | 12:54:34
Bloggadress: http://savie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback