Soommaar, sommar och sol. Älven och vinden och...dans i min nya kjool....?

Jo min rubrik är ju den bästa, eller hur? ;)
Men åh vilken härlig dag det är! Trettio grader varmt ute och sol! Dessutom har jag badat i universums härligaste vatten (piteälven såklart) nere vid våran strand, med toppen sällskap - dvs Anna! Efter det tog vi varsin stolsdyna och la oss i gräset och solade lite. Härligt värre.
Tänkte slänga in lite bilder på vårat dopp i älven och gårdagens shopping fynd, men nu måste jag börja cykla iväg till dansen. Den sista träningen innan jag far. Inte bara dans förresten, vi ska grilla också och ha det kul, lite för att "fira att jag försvinner" som någon så snällt formulerade det. ;) Så himla gulligt av de att de kom på det! Okej, de kanske hade tänkt grilla någon gång iallafall, vad vet jag, men ändå!

Bilderna tar vi då jag kommer hem!

Hejsålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback