"..my heart is *confusing* me..."

Har just kommit hem från dansen. Det var minst lika kul som vanligt! Två gånger i veckan känns alldeles för lite. Speciellt nu på sommarlovet då jag inte har något att göra hela dagarna, varje dag. Inte har jag något jobb heller. Fast det är faktiskt lite skönt med tankte på att jag hinner vara här hemma så lite innan jag åker.

Ikväll kommer mamma, och hennes man, och vovve, eftersom de ska vara här över midsommar. Det blir skojjsigt. Sen kommer det lite mer folk och en till vovve, på fredag. Och det blir ju kuligt det med.

Apropå ingenting, jo, idag rensade jag bland lite gamla mössor och vantar och allt vad det nu var. Och hittade en mössa som såg lite för liten ut för både mig och pappa.. någon sekund senare med mössan i handen fick jag en idé, och gav en ovetandes specifik katt en funderande, antagligen även lite lömsk, blick..

Och se så söt han blev! 


Min lilla Sture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback