It's raining, it's pooring..

..och budgivning på vårat hus är minst sagt i full gång. Vet inte om jag ska vara ledsen eller glad. Lite av båda tror jag.
På grund av regnet, som jag förövrigt inte har något emot, har jag bara suttit inne och ugglat sen jag vaknade. Såg klart "Doktor Zjivago" (den nyaste versionen med Kiera Knightley) som jag började se i förrgår kväll. Det var två discar, 3 timmar och 55 minuter av känslor. Älskar sånna filmer, sånna som utspelar sig förr i tiden, och som gör så att man blir helt uppslukad i karaktärernas värld och känner alla känslor som de känner. Den var så bra. Och såklart kom det några tårar i slutet. Det är jag världsmästare på att få fram till sorgliga filmer!


Anyhow, nu ska jag fortsätta med mitt uggleri.. tills jag eventuellt kommer på vad jag ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback