PÅSKLOV!

Spenderar lovet hos mamma i Västerås. (Egentligen "Ransta" utanför Västerås, i Salas kommun, men det vet ju ingen människa vars det är.. Dessutom bodde hon och hennes man inne i Västerås för nåt år sen så jag fortsätter säga så av gammal vana). Det är så himla skönt att ha påsklov, vilket säkert många håller med mig om.. Här känns det dessutom nästan som sommar så det kan inte bli bättre! Det var ju liksom snö kvar i lilla Älvsbyn då jag åkte i onsdags..

Det som händer på USAfronten är inte mycket. Det vanliga är att det kommer nåt mejl nångång i månaden med information eller liknande. På tisdag har man dock chans att chatta med f.d utbytesstudenter så man kan ställa frågor osv. Det låter ju jättespännande och kul, men jag har ett litet problem..: JAG HAR INGA FRÅGOR?! Och jag fattar inte hur det går till, jag menar jag ska åka över Atlanten till ett land som jag aldrig har varit i, till ett ställe som jag fortfarande inte ens vet vilket det är, dessutom ensam, om typ fyra månader och vara borta i tio, men jag har inga funderingar?? Är det nåt fel på mig? eller är jag bara välinformerad..?
Nåja.
I brist på annat bjuder jag på en bild av mammas hund.
Är hon inte sööt?
Är hon inte sööt?
Kan bjuda på lite sommarkänsla också.. :)
Smaskens med glass.
Nuu ska jag... göra nånting annat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback