hemma igen

I förrgår kom jag hem till byn med tåget vid fem på morgonen. Jag tog en promenad hem för att slippa väcka pappa och det var rätt så mysigt när det låg ett tunt vitt täcke på backen och det var mörkt och stjärnklart. Träffade också världens sötaste katt. 

Gick och la mig igen efter två timmar och en dusch. Sedan var jag med Jobi för hon hade saknat mig (lol skämt åsido hade saknat henne också). Och med Oskar. Var vaken halva natten med Jobi för att (försöka) sympatidygna när hon skulle jobba natt så vi såg Dear John. Sen for vi till Piteå igår och hade tur vi hann in nånstans för de stängde tydligen en timma efter vi kom dit. Sen drog vi och såg Idol ett tag innan hon skulle jobba och jag i brist på annat åkte för att säga hej till mina tuffa lanande kompisar där de var på 24h-lan på forum, och fastnade där i fem timmar men som tur var gjorde vi en massa annat istället. Som att kolla på the big bang theory och prata med Matilda som också kom förbi. 

Idag taggar vi Halloween på Farmen ikväll! Och jag ska försöka mig på sminket igen. 
Sneak peek.

Min plan är: Jag dog, och kom till himlen. Visar mer senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback