En månad i USA!

Idag har jag varit här i USA, i Idaho, Rexburg, i ganska exakt en månad. Jag kom hit den första september och idag är det ju alltså den trettionde.

Och jo, "Nedräknaren" (uppräknaren..?) på bloggen har lite fel eftersom den från början var en nedräknare till dagen jag åkte, vilket var 31 augusti. Så den tror att jag har varit här en dag längre än vad jag varit. Men nu vet ni. ;) Jag kanske får ta mig i kragen och ändra den så småningom.

..En måndad! Hur ska vi fira det då? ..ligga i sängen och vara sjuk lite till kanske..? Ja. Låter väl bra.
Imorgon tror jag iallafall vi åker till stugan, så jag hoppas jag mår bättre tills dess.

Kommentarer
Minna säger:

haha, vad snäll du är! :)<3 Jaa, det hade varit kul! Få baka heeela tiden! :)

2011-10-01 | 19:58:59
Bloggadress: http://boissbaon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback