A moment of doubt.

Åååh.. alltså, trots att Ef sagt miljontals gånger att man inte ska oroa sig - alla kommer att få en placering - så är det precis vad jag plötsligt börjat göra. Jag är så avundsjuk på de som faktiskt har fått veta vars de ska, och fått familj och allt. Just nu kan jag inte ens föreställa mig att de någonsin kommer att ringa från Ef och säga att jag ska få åka snart..

Jag får försöka tänka på att det kommer att komma, och att jag kommer få ett otroligt fantastiskt år!
..fast ärligt talat känns till och med det overkligt just nu.. till och med mer overkligt är vad det gjorde för flera veckor sen. Trots att det är mycket närmare nu. ..ska jag till USA..?

Kommentarer
Veronica säger:

Hej jag ska precis som du bo i Usa ett år. Min resa har redan börjat, jag är på camp nu, har fått en välkomstfamilj och kommer att spendera mtt år i Ainsworth, Nebraska :)

2011-07-26 | 23:19:38
Bloggadress: http://vea.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback