sommarkänslor, äntligen


Haft en bra fast kort helg. Hängt med Malin och Jobi, och igår drog jag och Malin till Luleå och hängde med vidselarna för att gå ut på o'learys. Utekvällen igår tar nog pris för "bästa" raggningsreplik också, "...jag tänkte köra en peddogrej på dig.. men då såg jag din vackerhet i dina ögon".
Klockers! Föll pladask.

Jag körde dock, eftersom jag skulle jobba 7-10, men det hade jag inget emot. Hann hem och sova två timmar. Dog av trötthet första timmen på jobbet, orkade knappt hålla upp min telefon och kände mina hjärtslag i bröstet, men kom trots allt hem på glatt humör efter tio. Det tack vare att jag trivs på den avdelningen och jag att tycker om arbetskamraterna.

Skulle då gå och lägga mig och sova för att åka och jobba klockan fyra men efter några missade samtal av en trött Lina pratar jag med den avdelningen jag skulle vara på ikväll, och fick veta att eftersom jag skulle vara extraresurs pga av en specifik gubbe så behövde jag inte komma dit eftersom han just dött.

Det blev med andra ord en (nästan) ledig, och skön, söndag med solande och mat på altanen med pappa. Känner att till och med jag kan få för mycket stress, för lite sömn, för lite prioriterad tid till träning och för mycket att hålla i huvudet. Men det blir det snart ändring på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback