1 week, 7 days, 168 hours, and life.

 

Förra helgen rensade jag äntligen ur min garderob till det jag faktiskt använder. Nu återstår bara att lösa problemet med vad jag ska göra av den enorma högen i gästrummet. Kommer mest troligt ge bort en massa.
Ledig eller upptagen?
Och det är dom här jag ska spendera två veckor i Rumänien med.. (Skämt å sido, söta pojkar). 
Vi bokade även biljetterna kvällen efter denna. Det tog ett antal timmar, och allt tålamod jag nånsin haft. Oskar gav ord till mina tankar den kvällen och undrade hur vi skulle klara två veckor tillsammans när vi knappt klarade en kväll. 
(Fast jag tror ju egentligen det kommer bli sjukt kul).
Sen har jag fått jobba hela veckan. (Mamma var nyfiken på våra arbetskläder här uppe så varsågod mamma).
Sen har jag gillat mitt jobb också. Och att vara hos söta (och generösa) gamlingar. Idag firade jag och pappa fredagen och åt ute. "Det vanliga". 
Planerade att faktiskt träna när jag stressat klart för veckan. 
Innan jag tog mig hela vägen in till gymmet råkade jag dock fastna i sporthallen och spelade tennis med Jocke, Jonas, och deras kusin. Skulle egentligen bara förbi och hjälpa till att slå på radion (duktig som jag råkade vara), men det var superkul så blev jätteglad. 
Sen när klockan var halv tio och jag var ensam kvar på gymmet tog jag nog mina första och sista (och darrigaste och tröttaste) gymbilder mellan set:en. 

I övrigt är badmintonen också igång igen! Och igår for flera av oss dit för att spela i en full lokal. Det var superkul, har saknat det! Och jo, det är kallt ute. Har dock trots det tagit ett par mysiga mörkerpromenader i veckan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback