fars dag!

Idag har varit en extremt najs dag. Fick sova till 12, dock bara 7 h sömn så syftet med sovmorgon uppfylldes kanske inte, men det var värt eftersom vi spelade innebany klockan ett. Ungefär 13 pers, så det var grymt roligt. Är det nåt jag saknat så är det bandyn! Sen hänkade jag till och med på gymmet för lite biceps/triceps. Också grymt skönt, och det var länge sen. Det saknar jag också, från skolan, hur mycket kul träning det blev! 
 
Sen bjöd jag min söta pappa på att äta ute. Och munkar, för han gillar munkar. Kanske mest vaniljkrämen i dom. 
Hur som helst så ska jag sova snart, och försöka hinna ta igen en massa sömn och sova bort hur skönt, grymt trött jag är efter idag, och allt jobb. 
Inser också nu att jag inte berättat jag fått mer jobb, så det är det jag haft för mig dom senaste dagarna.

Kanske slår på the perks of being a wallflower igen. 

"Why do I, and everyone I love, pick people who treat us like we're nothing?"

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback