produktivt sportlov.

Västerås, Uppsala, Stockholm.. Säg nån stad där vi inte har hunnit vara! (Eller nej gör helst inte det.. Blir nog ganska många). Vi tog i alla fall en shoppingdag i Västerås, lessnade efter kanske 4 timmar (som dom tjejer vi är..?) men nöjde oss, gjorde en dagstrip med mamma till Uppsala och kikade runt i stan, kollade i dom coola kyrkorna, och fikade, tog tåget till Stockholm, hängde i Kista galleria, shoppade lite, sov över i Bromma, shoppade lite till i stan, hängde efter Jobi och Kajsa till den omtalade 1D butiken, träffade lite släktingar helt random, och käkade på pizza hut och fick känna mig som hemma! Eller, som "hemma". Pizzan där är ju verkligen som i usa. 





En skogspromenix med hunden, och lite plugg har vi också hunnit med. Och såhär fint såg vårat (mitt) rum ut igår innan vi åkte hem, efter en vecka. Vi fick bussersättningen från Sala till Uppsala, men efter det hade vi turen att få egen kupé hela vägen hem till byn, eftersom en bädd var trasig i den vi skulle sova i. Blev inte en så dålig resa med flera timmar av OC och lite musik i kupén.. !
 
Det bästa var ju också att få bo hos min söta mamma ett tag när jag träffar henne så sällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback