Studenten !

Efter en lång, händelserik, rolig, och sorglig vecka, med långa dagar, sena nätter, tidiga morgnar, konstiga tider, nya upplevelser, traditioner, roliga spratt, och människor, - spenderad så mycket mindre hemma än någon annan "vanlig" vecka, är jag "äntligen" hemma, och förkyld. Jag inser att studentveckan verkligen är once-in-a-life-time, och så mycket som jag är glad över att jag fått spendera den med min klass är svårt att vara. 
Även om jag bara gått med alla TENVSP:are i ett år, hade nog inga andra kunnat få mig att känna mig mer som en del av klassen än just dem. Så mycket roliga minnen, bara efter ett år, gemenskapen och humorn.. jag kommer sakna er! 
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback