“Time you enjoy wasting is not wasted time.”



Började för en andra gång på ett litet projekt, men har inte kommit så mycket längre än till det stadiet där det mest ser rörigt ut. Jag har ingen diciplin då jag ritar, men det tycker jag nog är onödigt att ha ändå.


Fick idén att göra amerikanska pannkakor! Två gånger till och med, mums!





Och då mamma var här såg det vid ett tillfälle ut såhär då jag bestämde mig för att joina köksbordet.


Pysslade på och målade mina naglar och skrev en ny bucketlist. Har än så länge 31 saker på den.
(Som vanligt slående bildkvalité).


Våran lilla upptäcksfärd i den skogiga och jordiga bergsterängen satte sina spår. (Men dom gick att tvätta bort).
 


I övrigt har jag jobbat, bott hos Jobi, umgåtts med folk, och njutit av att sommarvärmen äntigen (!) kom. 

 

Kommentarer
jobi säger:

kan ej läsa bra, men ser jag kan fixa 3 av dom bara du FÖLJER MIG TILL LONDON!!! <3 visst då gumman mys?

Svar: lol haha nä sämst kvalla, tänkte mer visa att jag faktiskt hade en lista, ska skriva dom en annan gång! Men såklart!! <3 vilka kan du fixa?!
Lina

2013-07-29 | 17:29:07
Bloggadress: http://jobis.blogg.se
Jobi säger:

Om ja läser rätt så, England, Madame tuasades(??????) och big ben?

Svar: Jaaaaaaaa ! jäklar vilken syn
Lina

2013-07-31 | 11:43:34
Jobi säger:

Tuasades

Svar: tussauds (tydligen)
Lina

2013-07-31 | 11:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback