“I know I am but summer to your heart, and not the full four seasons of the year.”

För att förklara min långvariga frånvaro från skrivandet, har jag jobbet som ursäkt. Men ännu viktigare all tid vi umgåtts med Cristina innan hon åkte hem i fredags. Så fort jag inte var på jobbet var jag nån annan stans. 
Det har varit otroligt kul samtidigt som det varit sorgligt att veta att hon skulle åka hem snart. 
Vi har firat midsommar, sett "solen inte gå ner", varit i Teuger, åkt fyrhjuling, fått myggbett, tagit en sista promenad, umgåtts 24/7, haft hejdåfest, badad mitt i natten i regnet, och följt för att säga hejdå på flygplatsen.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 



Min bästa midsommar på länge. Nånsin tror jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback