"be yourself" ?

Har varit hemma från jobbet ett tag. Dagen har flytit på och varit rätt så najs ändå, fick dessutom gå hem 20 min tidigare. 

Blev lite less på att inte heta Lina då jag satte mig ner för att chilla lite och såg än en gång detta. Tror att mina busiga vänner (läs: Jobi) hellre skulle vara kompis med Niall i One Direction än mig. 



Innan det såg det ut såhär. Vad det ska betyda vet jag inte men någon annan (Jocke?) verkade också känna sig lite gangster vid nåt tillfälle. 
 


Älskar hur uppmärksam jag är. 

Kommentarer
jobi säger:

hehe, svårt val där mellan dig och niall....!

Svar: förstår det!! ;)
Lina

2013-07-17 | 14:20:01
Bloggadress: http://jobis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback