the day before tomorrow.

Bestämde mig nu för att det är okej att inte gå och lägga sig i tid, ikväll. Som jag normalt brukar bestämma mig för då. Men dom tre senaste nätterna har jag lyckats ta mig i säng vid tio-tiden! Har känt mig så himla trött i ett par veckor och försökte göra nånting åt det. Men imorgon är det fredag, så okej. Dessutom kan jag ju inte överge bloggen för lite sömn då lite fler lyckades titta in och höja statistiken en smula igår. Småsaker gör mig alltid glad, så det var roligt. 
Supernajs dag idag, med svenska B och engelska B och en massa två-och-två-uppggifter, svenska C, lunch och roliga samtalämnen med alla tjejerna i min klass, hål i tre timmar med gymmet då jag och Oskar körde ben (lite min favorit), tyska vid tre-tiden, grillen med Johannes som bjöd tillbaka, och sen hem och tagga för badminton.
För ett par gånger sedan skulle jag och Matilda försöka klå killarna i dubbel men av någon konstig anledning slutade det med oss sittandes på golvet i långvarande skrattanfall och 21-0 till Jocke och Alexander. När vi skulle få lite revansch idag mot Jocke och Oskar var samma sak nära på att hända igen under ett par minuter, men vi tog oss i kragen lite grann och put up a fight. Även om det kanske inte räckte till att vinna riktigt. Men har man kul så vad spelar väl det för roll?
Efter mina tre språklektioner imorgon ska jag köra till flygplatsen och hämta pappa som kommer hem! Har varit rätt så najs att bo själv måste jag säga, men nog ska det bli kul att pappa kommer hem igen! Då kanske jag börjar äta middag igen. Annat än bara pasta i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback