star wars filmkväll.

Har varit fullt upp den här veckan, fullt upp med att bo själv (haha), skolan, gymmet, badminton. Förra helgen blev en sån där hemmamyshelg, vi kollade på Stargate efter gymmet i lördags, och i söndags städade jag huset så det blev så skinande rent som aldrig förr. Typ. Ikväll såg vi Star Wars hos mig i flera timmar. Jag, och Axel, Matilda, Jocke, Granström, och Oskar. Superkuligt. Skrev dessutom lite med killen jag gick på min första amerikanska dejt med, som sen mitt i filmen ville skypa! Har inte pratat med honom sen graduation week i maj förra året. Så det var roligt! Saknar att få prata engelska på riktigt också, det var ett tag sen nu känns det som så det var kul. 
Imorgon ska jag hålla min ände av dealen att jag ska gymma varje dag i två veckor (från och med förra fredagen). Så eftersom det blir tråkigt att se versioner av "idag gymmade jag" varenda gång jag bloggar, vilket för övrigt måste vara väldigt ointressant att läsa, så vet ni att det är underförstått och tar upp lite tid under mina dagar. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback