sånna bra grejer.

Hade en sån där lite överdrivet bra dag igår. 
Lunchade på Thai med Axberg, hade bad på idrotten, tog tio minuter och ungefär (minst) tio klick på hårtorken i omklädninsrummet att torka håret, och sen upp på gymmet och träna med Oskar. Spenderade timman mellan gymmet och badmintonen med att gå hem, hämta racket, och upptäcka paketet som jag fått från min söta amerikanska familj (!), och sen var vi nyttiga med kycklingsallad på Aramo.
 
I förrgår köpte jag dessutom äntligen ett nytt racket! Eftersom mitt var ganska trasigt. Ganska böjt. Ganska (jätte) dålig kvalla. Och ganska tungt. 
 

MItt fina ny blåa racket, på 83 lätta gram. Kostade 399:- Investering!
 
En massa kul saker och ett brev från varje medlem i min fina familj från usa! Var så roligt att läsa allt dom skrivit, och Camis söta teckning, där det också stod "DEAR LINA FROM IMAC (Cami baklänges) HOW MUCH I MISS YOU THAT I LOVE YOU I GAVE A LETTER TO YOU". Där hon också ritat ett hus med två gubbar i och skrivit "Cami" vid den ena och "Lina" vid den andra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback