can't even see myself.

Insåg just hur otroligt sjukt fort tiden går.. Jag kommer ihåg dom första dagarna min första vecka tillbaka i skolan här, med min nya klass, och hur allting kändes. Men jag älskar hur jag samtidigt nästan helt utan undantag varje dag tänkt på och känt hur jag fortfarande är lika glad över hur allting är. Att livet faktiskt är bra i största allmänhet, och att jag älskar min vardag! Visst finns det många sådana dagar då man bara känner sig deprimerad utan anledning, eller andra saker som bara finns där och gnager sönder på en. Det är bara att glömma det, leva med det, eller göra nånting åt det, och känna hur bra livet är egentligen. För det är det.
 
Oj, deep moment. Fast det är sånt jag sitter och tänker på för mig själv nästan hela tiden. Allra helst då jag måste skriva ett nytt bokslut på spanska till dagen efter.. eller då jag har nånting att göra till skolan över huvud taget. Bra, tack hjärnan för att du skapades med detta fokus. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback